Buzzador - Lovefilm

Via Buzzador fick jag vara med och testa LOVEFILM.

Lovefilm fungerar som en videoaffär, fast på nätet! Du blir medlem på Lovefilm här.
Det som jag tycker är bäst med hela grejen är att man slipper förseningavgifter och att det är billigt. För 99:- i månaden så får man hem 4 filmer att titta på. Man får 2 i taget och man väljer själv när man ska skicka tillbaka dem. När man skickat tillbaka filmerna så får man två nya i brevlådan automatiskt. Du väljer självklart själv vilka filmer du vill se på Lovefilm´s hemsida. Du gör en egen filmlista på hemsidan och väljer i vilken ordning du vill ha de hemskickade. Paketet med filmer kom nästkommande dag direket i brevlådan. Det är ett litet paket så du slipper hämta ut det på posten (inga stora fodral alltså, skivorna ligger bara i små "kuvert"). Man skickar tillbaka filmerna i samma kuvert som de kom i och portot är redan betalt, det ingår alltså i månadsavgiften på 99:- Ett perfekt sätt att hyra film på enligt mig! Bekvämt, man kan sitta i lugn och ro och läsa om filmer för att sedan lägga till de man vill se i sin filmlista. I videobutiken blir jag alltid så stressad över att försöka hitta och välja en film...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0