Mysig måndag.

Idag har jag och Ellen träffat min syster Frida. Först var vi på banken och jag startade upp ett fondspar till Ellen och Frida fixade ett VISA-kort. Efter det åt vi sushi & yakiniku och det var jätte gott, jag älskar verkligen sushi!

Vid tre så hämtade vi Maja och gick en långsam promenad hem, det tog nästan en timme istället för den vanliga kvarten. Jätte mysigt att inte behöva stressa hem och bara låta Maja leka och busa runt i snön utan en mamma som ropar "kom nu Maja!!" tusen gånger. Härligt!

Till middag gjorde jag en god potatisgratäng gjord på potatis, massa vispgrädde, vitlök, ost och kryddor. Till det åt vi fläskfilé, rödvinsås, beanaisesås och en god sallad. Supergott vart det!! Egentligen borde man äta något extra gott varje måndag, det känns som en bra start på veckan.

Nu sover alla i familjen förutom jag men jag ska snart krypa ned under täcket bredvid lilla Ellen, lukta lite på henne och somna till hennes söta små andetag. Jag älskar att samsova, det är så mysigt! Hoppas på att natten blir lite bättre än den som var, Ellen sover väldigt oroligt just nu... Tänder på gång kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0