Godmorgon!

Nu har Mathias åkt iväg till jobbet, Maja sover fortfarande och Ellen ligger på golvet och tuggar på saker. Jag sitter här och gäspar, måste göra mig en kaffe snart.... Ellen ska få lite gröt strax också. Hon äter numera minst 3 hela mål om dagen med mat eller gröt, och ammar mycket mindre dagtid nu, vilket jag faktiskt tycker är skönt. Hon är en glupsk liten tjej vill jag lova! Så har hon inte gått upp så mycket på sin 6 månaders kontroll som är om ca 4 veckor, då tänker jag inte bry mig det minsta! Hon äter massor, och om hon går upp lite så är det väl helt enkelt sådan hon är, jag var nämligen precis likadan när jag var liten.

Idag ska jag till Laila kl 10 och klippa av håret. Så skönt! Barnen får nog följa med, så jag hoppas att det går bra! Känns så onödigt att fixa med barnvakt, för vi ska ända träffa kompisar direkt efteråt, så då blir det bara massa spring fram och tillbaka isåfall. Men det ska nog gå bra, Maja får spela på min mobil utifall att hon har tråkigt och Ellen brukar för det mesta vara nöjd och glad så länge hon har ätit och sovit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0