Godmorgon!

Maja kräktes sista gången på dagen igår, sedan fick hon i sig en glass och en riskaka på kvällen. Hon sov hela natten och är nu som vanligt. Framförallt så är hon pigg och hungrig! Känns jätte härligt, hoppas och tror att hon är frisk nu.
Idag ska vi inte göra någonting, eftersom Maja var dålig igår. Vi får helt enkelt försöka ha det mysigt här hemma. Min syster ska handla till oss så vi slipper gå ut och göra det. Mathias är nämligen på kurs hela dagen i Södertälje och sedan har de middag och "fest" och sen så sover de där på något hotell. Så vi blir ensamma tills imorgon!
Tanken var att jag skulle till mina föräldrar ikväll då de har sitt kontaktbarn där. Vi skulle äta mat och ha det mysigt och jag tänkte stanna där över natten med barnen. Men eftersom Maja var sjuk igår så blir det nog inte så. Det beror lite på hur Maja är under dagen och vad mina föräldrar tycker. Förstår om de inte vill för hon kanske fortfarande smittar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0