Påsklov.

Nu har vi påsklov här hemma! Vi har haft en mysig dag med fika hos Maja & Ellen´s farmor och farfar, shopping, städning, lek och promenad. Vi träffade även min vän Carro och hennes barn en stund, eftersom de också skulle upp till centrum samtidigt som oss så tog vi sällskap och lät barnen leka en liten stund i parken tillsammans.

Jag fick med mig lite mer sommarplagg hem idag, på barnavdelningen på Lindex är det just nu Köp 3 betala för 2 på allt och jag passade såklart på. Nu börjar båda tjejernas garderober sakta förvandlas till en sommargarderob med klänningar, shorts, linnen och t-shirt. Härligt!

Själv köpte jag mig ett par ljusa shorts.

Lindex Shop Online - Shorts 

Barnen fick också varsitt par shorts i rosa, likadana blev det till och med.

Lindex Shop Online - Shorts





En söt kofta att ha på kvällarna i Turkiet, till Ellen.
Lindex Shop Online - Cardigan

Resten av sakerna jag köpte hittar jag inte på hemsidan, och jag orkar tyvärr inte fota det idag. Men det var en röd klänning med vita prickar, två linnen och en kortärmad body. Allt till Ellen. Maja har redan fått en massa nya sommarkläder från H&M som jag beställde för länge sen :) Allt för under femhundra, jag är duktig på att shoppa billig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0