Godmorgon söndag!

Ellen vaknade klockan fem imorse och vägrade somna om. Hon somnade 21.30 igår, så jag trodde hon skulle sova lite längre än vanligt men såklart inte. Hon har varit jätte jobbig inatt, men jag antar att de är dem där dumma blåsorna i munnen som stör hennes sömn.

Men jag är på bra humör ändå! Det är redan strålande sol ute, så jag antar att vi ska gå ut senare - det gäller att passa på :) Sen har vi två lägenhetsvisningar att gå på. Ska bli kul att kolla, även om jag inte tror att vi kommer att buda på någon av dem. Vi vill ju helst inte bo i lägenhet, men det kanske är ett alternativ i några år till. Vi får se hur det käns helt enkelt!

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0