Tisdag.

Idag har jag varit på efterkoll och allt gick bra. Ska sätta in en hormonspiral i början på november så att det inte blir några fler bebisar ;) Den kostar strax över 1000kr, så hoppas att min kropp gillar den...
Synd bara att jag inte var 23 år, då hade jag fått den för 60kronor! Skulle år fyllt senare på året ;)

Maja har varit ledig från förskolan idag också. Jag var lat och hon ville vara hemma, så vi har gått i myskläder halva dagen. Jätte skönt!
Min syster Frida kom över och hade med sig kycklingsallad som vi åt till lunch också, jätte gott!

Nu är Maja hos sin farmor och farfar, jag ska bege mig dit om en stund! Vi ska äta där, och sen ska vi åka iväg och storhandla på Willys. Jätte tråkigt, men det är så skönt att ha allt hemma.

Köpte en Villervalla klänning till Maja idag också, och ett par strumpor från samma märke. Jätte fina! Ellen fick en hoodie från Lindex med rosor på, hon har samma mönster på en bodysuit (pyjamas kanske det är, men jag tycker den är superfin att använda som bodysuit på dagen) också... Älskar dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0