Tidig morgon.

Imorse vaknade båda tjejerna innan 04.30. Ni kan tänka er hur sugen jag var på att gå upp vid den tiden va??
Jag och Mathias försökte verkligen få dem att somna om, men det ville dem absolut inte. Antagligen var det roligt att vara vaken just därför att den andra också var vaken. Maja vill bara pussa och prata med Ellen som låg och skrattade åt allt möjligt. Inte ens barnprogrammen hade börjat, så vi fick sitta i soffan och vänta på att de skulle starta kl 05.30!
Nu är jag riktigt trött, trots att jag druckit två koppar kaffe. Jag ska försöka vila så fort Ellen somnar... Och det kan bli nu, eller om några timmar... Hon är lite rolig vår lilla Ellen, hon kan hålla sig vaken en hel dag nästan, om hon vill det. Andra dagar sover hon sig igenom största delen av dagen och är bara någon timme eller två åt gången.
Men nu verkar hon faktiskt väldigt trött, ligger på mitt bröst och myser... Kanske att hon somnar snart, håll tummarna för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0