Snabb uppdatering.

Igår hann jag inte skriva så mkt då Ellen var sjuk och Maja var hemma från förskolan (hon ville det). Sen på kvällen åt vi hos Mathias föräldrar och när vi kom hem nattade vi barnen och jag färgade håret. Idag har min syrra varit här på lunch, och så gjorde hon slingor på mitt nyfärgade hår. Jag var så blond förut, men ville ha de mörkare till hösten. Så jag färgade det först mörkblondt igårkväll och idag la syrran i ljusa slingor! Jag är jätte nöjd, det är fortfarande ljust men inte alls lika blondt som tidigare. Bild kanske kommer upp senare.
Till lunch åt vi en kyckling. och fetaostsalladsom jag gjorde , mumsigt!
Sen har jag en tvättat fyra maskiner tvätt..
Nu måste jag skynda iväg och hämta Maja på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0