Lugn kväll?

Jag har lagt Ellen i sängen och hon somnade direkt. Skönt! Hoppas bara hon fortsätter att sova och inte vaknar jätte pigg om ett tag. Hon har nämligen sovit rätt mycket på dagen idag, men helst vill jag ändå att hon sover för natten så att hon inte vänder på dygnet och börjar vara uppe sena kvällar.
Mathias och Maja är på hockey! Så jag har antagligen en riktig lugn kväll, om inte Ellen vaknar då.
Hoppas att Maja tycker det är roligt på hockeyn :) Hon skulle få godis, fast det inte är lördag.. För det får man ju på hockey ;) Dessutom är hon ledig imorgon, så det gör inget om hon kommer hem sent.
Förhoppningen är att vi ska träffa Carro, Nellie och lilla Julia imorgon. Om de har fått sova något nu inatt. Båda mina vänner som fick barn nyligen har fått bebisar med lite magknip (eller mycket för den andra....). Tycker så synd om dem, för jag vet hur jobbigt det är då Maja skrek konstant på kvällarna de första tre månaderna av sitt liv. Hoppas i alla fall mina vänner slipper det, kolik är hemskt. Håller tummarna för att deras små tjejer slipper sitt magont snabbt som sjutton efter lite magdroppar och magmassage i några dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0