Godmorgon!

Maja vaknade 08.15 och Ellen sover fortfarande!! Jag gick upp först av alla och undrade vad jag skulle göra, lite smått i chock. De brukar inte sova så länge... Dessutom håller de på att sågar ner stora grenar från trädet precis utanför oss, med en stor motorsåg.. Förstår inte hur Ellen kan sova med det där oljudet utanför fönstret!!

Idag får Maja var ledig med oss, så vi blir nog hemma och myser. Kanske går iväg till någon park ett tag lite senare.

Snart blir det frukost... Men vi har ingen mjölk till kaffet hemma kom jag på!!! Måste nog gå förbi affären, kaffe klarar jag mig inte utan och svart kaffe är inget för mig... (jag kör typ 50/50 med mjölk och kaffe!). Hur vill ni har ert kaffe?


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är så skumt för jag sa till henne är det inte 60 kronor man betalar innan man fyllt 23 och då sa hon nej det är inte så längre det är om man ska välja kopparspiralen, kanske på grund av att man får en riklig blödning varje månad! Jag fick i alla fall ett recept så det är bara att betala och se glad ut :) Det är ju ett måste ändå så!

2010-09-29 @ 11:08:09
URL: http://mummylife.blogg.se/
Postat av: Sigvevanja

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-03-13 @ 13:00:21
URL: http://sigvevanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0