Frågor & Svar.

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem var den sista du träffade? Maja
3. Hur lång är du? 169,5 cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Minns inte.
5. Vem ringde du senast? Pappa.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Oj, det är jätte långt och handlar om Ellen och Majas sovvanor som bebisar :) Det var till Carro, hon som födde lilla Julia häromdagen.
7. Vad är dagens planer? Natta Maja och sen sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror till vem.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? Igår.
11. Vilken ögonfärg har du? Brun.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Ingen aning, överallt här hemma, Nåttarö, Grekland...
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte, det beror nog mest på omständigheterna.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, då har jag en 10åring och en 13åring... Jobbar förhoppningsvis på sjukhus. Är gift med älsklingen kanske? :) 
17. Vad skrämmer dig? Döden.
18. Vem fick dig att skratta senast? Maja.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, jag hade förut men inte längre.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor och amningsbh just nu i alla fall ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sex stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett.
24. Har du någon gång spytt? Ja, det har väl alla?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inne, stumpor och skor ute ;)
 26. Är du social? För det mesta, ja.
27. Vilken är din favoritglass? Calippo Cola
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av studielånet, åka på en resa med familjen, lägga en stor del på kontantinsats på en villa strax utanför Sthlm, lite lantligt helst.
29. Tycker du om kinamat? Ja, men inte för ofta.
30. Tycker du om kaffe? Skulle inte klara mig utan mitt kaffe!!!
31. Vad dricker du till frukost? KAFFE och C-vitamin.
32. Sover du på någon särskild sida? Vänstra sidan.
33. Kan du spela poker? Om någon färskar upp mitt minne lite så kan jag det.
34. Tycker du om att mysa? Ja det är klart. 
35. Är du en beroendemänniska?
Ja, det är jag nog... Eller kanske inte längre.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Idas kille fyller tydligen år samma dag som mig :) Annars vet jag ingen.
37. Vill du ha barn? FLER barn? Det vet jag inte riktigt. Men de barn jag har vill jag såklart ha ;)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och liiiite spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Det beror på.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder till mig och barnen.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. När känner du dig lycklig? JA!!! Otroligt lycklig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Maja :D
46. Välj ett ärr på din kropp? På magen efter en titthålsoperation.
47. Vad har du för ringsignal? En som låter som en gammal telefon.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, flera stycken. Bland annat en söt rosa overall/åkpåse som Ellen hade häromdagen.
49. Flirtar du mycket? Nej, det behöver jag ju inte :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På nåttarö.
51. Kan du byta olja på bilen? Absolut inte.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har ju inte ens körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Elsas mode.. hahaha...
54. Läser du dagstidningen? Sällan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning, Mathias byter mellan radiokanalerna hela tiden när vi lyssnar på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte.
59. När var du i kyrkan senast? På farmors begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0