Vår dag.

Idag åkte vi till Huddinge för att köpa fleecefodrade regnkläder till Maja. Vi passade även på att äta världens godaste kebabrulle på "Illern". Så gott! Maja älskar också kebab. Hon älskar nämligen det mesta som innehåller vitlök!
Efter shoppingen handlade vi på Konsum och gick hem och bakade bullarna ni såg på bilderna nedan. Mamma kom förbi och fikade en stund. Och efter det åt vi pasta och köttbullar som älsklingen fixade. Enkelt men gott!
Han tog även disken, så jag satte mig i fåtöljen med Ellen och hon somnade på min mage, lilla älsklingen. Maja var helt slut hon också och somnade framför barntv. Så nu sitter älsklingen och jag i soffan och njuter av lugnet. Jag har hällt upp lite vitt vin att smutta på ockå, gott!!

Ang. biobesöket igår så hade det gått ganska bra för Maja. Hon hade haft lite svårt att sitta still, men det förvånar nog ingen! Hon är nog lite för aktiv/livlig för att gå på bio, precis som jag misstänkte. Men hon hade varit jätte duktig ändå, inte stört någon eller så. Hon hade fått stå på golvet en stund, suttit i mormors knä en stund och tittat på de andra barnen när hon hade svårt att sitta still. Hon, som knappt kan sitta still i en minut här hemma, var ju ändå duktig som höll sig lugn i nästan två timmar tycker jag! Men det får nog dröja tills hon är lite större och har lite mindre spring i benen innan det blir dags för biobesök igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0