Trött!

Jag är trött och jätte snorig... Usch!!
Ellen snorar hon också, fortfarande... Mest på kvällar och på morgonen. Hoppas det blir bättre snart.

Madde och Carro var här under dagen, med sina små bebisar. Vi åt lunch & fikade. Men jag blev alldells snurrig i huvudet medans dem var här. Nu i efterhand tror jag nog att det var min kropp som sa ifrån, för jag känner mig sjuk nu... Hoppas bara att jag inte smittade dem!!

Imorse efter dagislämning så var jag förbi min frisör och gjorde en hårinpackning också, som jag satt med under värmelampor för bättre effekt. Jätte härligt!! Madde kom också dit och fick tvättat hår och någon olja för hårbotten.. Vår frisör Laila bjöd oss båda på våra behandlingar! Så himla gulligt av henne, bara för att vi alltid klipper oss där! Hon vet hur hon ska behålla sina kunder :) Dessutom är jag alltid nöjd när jag går därifrån, och hon får i stort sett alltid fria händer... 


Skulle egentligen gått till naprapaten imorgon på morgonen, men han avbokade för att han skulle åka iväg. Och tur är väl det med tanke på hur jag mår.. Det blir nog sängen för min del hela dagen imorgon!!

Nu ska jag ta ett varmt bad och sen blir det tidigt i säng. Båda barnen somnade jätte tidigt, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0