Träning och guldmedlem.

Strax ska jag gå väg och träna på gymmet. Känner mig tillräckligt frisk för det idag, äntligen! Har ju inte kunnat gymma på ett tag för att jag varit förkyld, så det ska bli skönt att komma iväg nu. Tror jag får sällskap av Jenny, och kanske hennes kille Jimmy. Vi får se, jag har inte hört något ännu om det!

Idag kom det dessutom något roligt med posten, nämligen 200:- att handla för på H&M, för att jag nu är guldmedlem (shoppat för en viss summa). Fick även 50kr för någon månad sedan, så nu har jag 250:- att shoppa för där! Alltid roligt med lite extra att shoppa för :)
Har föresten beställt en sak från H&M´s hemsida för några dagar seda, ska visa bild senare eller imorgon.. då får ni se vad det är för något!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ber om ursäkt igen för att vi svek idag men på onsdag blir det nya tag från vår sida och nu SKA JAG TRÄNA oftare!

Nu har vi det svart på vitt också!

Hihi

2010-10-18 @ 21:23:56
URL: http://resamotovisshet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ber om ursäkt igen för att vi svek idag men på onsdag blir det nya tag från vår sida och nu SKA JAG TRÄNA oftare!

Nu har vi det svart på vitt också!

Hihi

2010-10-18 @ 21:24:22
URL: http://resamotovisshet.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

På vardgagarna brukar vi natta lillan kring sju tiden då vi stiger upp strax efter sex/sju tiden.



Sen på helgerna så är det lite olika oftast kring åtta tiden och då brukar hon sova till åtta/nio på morgonen. Men hon har alltid varit en morgontrött liten rackare :P

2010-10-18 @ 21:59:53
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0