Tränat och rullat!

Nu har jag varit på gymmet och tränat igen. I måndags blev det inget, men då tränade jag faktiskt hemma en stund. Mathias skrattade åt mig för att jag inte orkar göra vanliga armhävningar, utan gjorde på knäna. Så mitt mål är att snart kunna göra 20 vanliga armhävningar. Vi får se hur snabbt det går att komma dit, jag lovar att säga till!
Körde rätt hårt på gymmet idag och det var riktigt skönt.

Ellen har lärt sig rulla från mage till rygg idag, och nu gör hon det så fort hon hamnar på magen. Jätte roligt! Har spelat in det på film och sparat på datorn, så man kan titta på det i framtiden. När jag hämtade Maja på förskolan så berättade jag för henne att Ellen hade lärt sig att rulla från mage till rygg och väl hemma så la vi Ellen på mage. Maja skrek HEJA, HEJA och när Ellen rullade runt så skrek Maja av glädje: BRA ELLEN!!! Och fick världens största leende på läpparna, samtidigt som hon klappade händerna. Fantastiskt att se hur glad och stolt hon var över sin lillasysters framsteg!!


Tänkte bjuda på en bild från igår också, här är Amanda 3 år & Moa 2 veckor, Maja 3 år & Ellen 10 veckor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0