Stressig dag.

Har stressat hela dagen. Det började med att barnen vaknade klockan åttaq på morgonen!! Helt otroligt. Men vi fick stressa med påklädning, frukost och halvspringa till dagis. Sedan gick jag till OK och hämtade ut ett paket, sedan til bandhagens centrum och hämtade ut ett annat paket. Sedan gick jag till Högdalens centrum och handlade lite. Stressade hem, plcokade lite här hemma, ammade Ellen och slängde i mig en banan och två varmkorvar, duschade, sminkade mig och klädde på mig. Sedan stressade jag vidare till tunnelbanan, mötte upp Madde och insåg att vi var rätt tidigt ute. Så vi gick en promenad och drack en kaffe tillsammans (lugnt och skönt), sedan tid hos naprapaten. Sedan stressa hem. Ta kort på Reimaoverallen (ska sälja både Reiman och POP ändå på tradera, Maja växer så det knakar och jag tror nog hon behöver en större storlek ändå... suck.. Men det kanske blir jacka och termobyxor då hon hatar overall. vi får se..), tvätta POP overallen samt ett par POP termobyxor inför försäljning. Plocka ur diskmaskinen... Plocka in ny disk.
Och nu sitter jag här!!

Här är en traderaannons på Reiman. Den köpte jag på tradera innan (brukar inte köpa beg. så ofta men gjorde det den här gången och storleken var inte så bra... Men overallen var verkligen SÅ fin, som ny i stort sett. Synd p en så fin overall) http://www.tradera.com/Reima-Tec-overall-98-MYCKET-FINT-SKICK--auktion_302803_121276705

Lägger ut annonserna på POP sakerna sen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0