Reima.

Det blev en Reima overall till Maja i år, en i grått och rosa. Jätte fin! Och till den även en matchande mössa i rosa, också den från Reima. Hon har kvar sin POP overall sen förra året, och den passar bra, så hon får varva mellan dem två. Det blir nog bra! Nu måste vi bara inhandla ett par vinterskor till henne, jag tror att det får bli ett par viking till henne, hon hade ett par förförra vintern och de var sköna och satt bra på fötterna. Hon blir dock lätt kall om fötterna vilka skor hon än har, så jag ska köpa lite stora skor i år så att hon får plats med ett par rejäla ullstrumpor i och fortfarande kan röra på tårna ;)
Stackars lilla Ellen, jag har sparat overaller och skor, så hon kommer mest få begagnat när hon blir större!! :D (Fast jag har slängt eller sålt det som inte ser ut att vara i riktigt bra skick).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0