Fullt upp..

Vi var i Farsta ända tills dess att det var dags att hämta på dagis. Maja bestämde att vi skulle till parken, och vad gör man inte för sina barn? :) Hon älskar att vara ute och leka, så vi går till någon park nästan varje dag efter dagis, om så för bara en halvtimme.
När vi kom hem från parken var det bara att ställa sig och laga mat. Mathias var tvungen att dra iväg precis när jag lagade mat också, för en jobbarkompis hade fått problem med bilen. Så jag lagade mat med Ellen på armen för hon var trött och grinig. Efter maten la jag mig med Ellen i sängen eftersom ho gallskrek (övertrött) och tillslut somnade vi båda två... Sov en stund bara, Ellen vaknade med ett leende på läpparna efter ett tag :)
Läste bok för Maja och satt lite i soffan med Mathias och Ellen.. Efter det tog jag på träningskläderna och gick till gymmet. Kom nyss hem, åt en tallrik havegrynsgröt och nu sitter jag här med tanblekning i munnen. Vågar bara köra övre tandraden idag då tandköttet gör ont på den undre, så jag låter det vila en dag eller två. Man ser iaf lite resultat redan efter två gånger, får se hur det blir om 1,5vecka då behandlingen är klar.

Shoppade likadana klänningar till Maja och Ellen som de ska ha på julafton (roligt att det fanns både på babyavdelning och den för större barn, det är svårt att hitta likadana kläder annars, men tycker det är så fint vid speciella tillfällen). Så här ser klänningarna ut:



Bilden lånad från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0