BVC och Barnadiset!

Kl 9.30 ska vi vara på BVC med Ellen. Ska bli spännande att se hur mkt hon väger!! Jag gissade förut på 6,5kg... Vi får se :) Sen är det vaccinet också, jag är inte ett dugg rädd för sprutor och tycker inte själva sticket är jobbigt alls. Däremot tycker jag inte att det känns bra att spruta in allt det där i min lilla bebis. Särskilt inte då sjukdomarna inte/knappt förekommer i Sverige. Men, om alla skulle resonerna så då skulle ju sjukdomarna säkert komma tillbaka. Så jag får bidra med mitt strå till stacken helt enkelt. Dessutom är det bra när man reser till andra länder m.m.

Min syster kommer upp till BVC och tar Maja så länge, tycker inte hon ska behöva se när lillasyster får sprutor. Efter BVC blir det en sväng till barnadiset med Carro, Nellie och Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0