Bio.

Nu har jag varit och lämnat Maja i centrum. Hon ska på bio med mormor och Louisa! De ska se Toy Story 3, hoppas att hon tycker att det är roligt.
Hon har ju lite svårt med det här att sitta still, så vi får väl se hur det går.

Egentligen är jag inte så jätte förtjust i det här att gå på bio med små barn, för mig känns det lite knäppt att åka iväg för att sätta barnet framför en film i nästan två timmar... De rör inte på sig,  de får ingen frisk luft...och film kan de titta på hemma när de inte orkar så mycket annat.
Jag vet att många tycker det är jätte roligt, men för mig med ett aktivt barn känns det som att om vi går på bio måste vi ändå hitta på något mer under dagen för att tillfredställa Majas behov av att springa av sig och få frisk luft (För jag räknar inte promenaden till och från tunnelbanan som tillräcklig...).

Men nu får hon göra det med mormor i alla fall, det blir spännande för henne och vi får lite lugn och ro! 

Jag var förbi Lindex en sväng och köpte en svart top som jag ska ha nästa fredag. Då ska jag nämligen ut med Nadja, för det är oktoberfest på hennes jobb. Förhoppningsvis blir det jätte roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0