Varma vinterskor!

Nu har jag beställt ett par varma och rejäla Timberlandkängor/stövlar att ha i vinter. De ska vara jätte varma, vet en som har haft dem nämligen.
Jag valde ett par i vitt! De kostar 1699:- men jag hade 40% rabatt, så det blev 1064,50:- med frakten, beställde på Ellos. (Om man är medlem på Ellos och kollar under "Mina ebjudande" så finns där alltid massor av erbjudande att välja på, jag valde 40%, rabatt då jag tjänade mest på det.)

Såhär beskrivs dem:
"Vattentät varmfodrad stövel. Snörning med brett platt skosnöre med lätt "smutsade" effekter. Plös med snölås. Av nubuckskinn. Varmfodrad med akrylpile samt en isolerande barriär med thermolite. Uttagbar formpressad filtklädd innersula. Slitstark mönstrad gummiyttersula med bra grepp. Skafthöjd ca 36 cm. Reglerbar skaftvidd, yttermått ca 42 cm."

Vill inte stå och frysa om fötterna i pulkabackarna i år igen.... Så dessa skor blir nog jätte bra! Vinterskor är ju inte så jätte snygga alla gånger, men dessa är helt okej tycker jag.

Såhär ser de ut:


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har dem, det är den bästa vinterskon som går att få tag på!!!

2010-11-25 @ 08:48:21
Postat av: Ida

Jo jag förstod nästan det, därför jag tvekade från början med dem från Björn Borg! Men nu har jag hittat mig ett par som jag tycker är riktigt snygga och lite roligare än Timberland, kan känna mig lite klumpig när jag har dem på mig just för att sulan är så bred! Men det är nog en väldigt bra sko att ha när man har barn som ska ut och leka i pulkabackar, det är ju kvalité på hög nivå!



Ja med Julius är det mycket bättre, han har börjat sova igen på nätterna och är inte alls lika gasig i magen, det var nog dropparna som hjälpte! Nu har han däremot åkt på en förkylning så han är hostig, snuvig och hes! Han hade även lite feber :( Därför bestämde vi oss för att stanna inne idag istället! Nu vilar han middag med sin pappa!



Kram

2010-11-25 @ 12:31:01
URL: http://mummylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0