Tröööööööööööött.

Jag är så trött. I hela kroppen!! Vakennätter och extremt tidiga mornar har gjort sitt..

Jag har varit så oförskämt pigg för att ha två små barn varav en nyfödd. Nästan direkt efter förlossningen var jag pigg och det har hållt i sig i många veckor nu. Visst har jag varit trött tilfälligt, men det har gått över så fort jag har sovit lite. Men nu är jag trött på ett helt annat sätt. Jag är helt slut. Hoppas det går över om några dagar!

Ska nog ta en dag i veckan och bara vila. Om Ellen vill.
idag har hon sovit max två timmar på hela dagen. Troligtvis mindre. Men nu är hon trött och sover gott, och Maja också.
Maja somnade kl 18.10 efter ha skrikit i någon timme eller så. Hon var helt hysterisk av trötthet.
Tänk om jag hade skrikit sådär pga min trötthet...
Fast på torsdag och fredag kan jag inte vila. Då ska Maja vara hemma från dagis.

Nu ska jag färga håret på Mathias. Kanske skruva ihop badrumsskåpet. Sen sova.

Idag har jag lämnat på dagis. Lunchat och fikat med två vänner. Hämtat på dagis. Varit i parken med vänner och barn. Haft Madde med barn över en stund. Lagat mat. Ätit mat. Plockat undan. Nattat Ellen. Och här sitter jag nu.
Ingen träning för mig idag.

Godnatt.

(Och jag vet att inlägget är som det är... Att jag skriver konstigt. Jag är för trött för att skriva. Jag vet inte ens varför jag skriver. Borde strunta i det, men ser att många redan varit inne och kollat efter nya inlägg idag. Så jag känner att jag måste uppdatera läget.)

Godnatt igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

KRAM! Det GÅR över även om det känns otröstligt när man är mitt i det :( Stor styrkekram till dig, du är en fantastisk o underbar mamma <3

2010-11-02 @ 08:44:33
URL: http://minimaltes.blogg.se/2prinsessor
Postat av: Rasmuszainab

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-08 @ 15:29:24
URL: http://rasmuszainab.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0