Spiral!

Nu har jag satt in en hormonspiral. Det blir inga fler bebisar här inte! ;)
Det gjorde ont att sätta in den, för första barnmorskan som gjorde fick inte in den. Så hon fick ta dit en annan. Och nu har jag världens "mensvärk" trots två alvedon. Men, men. Nu är det gjort och den håller ju i fem år, perfekt! Dessutom får de flesta ingen mens alls, och om man får det brukar det vara så lite att det ofta räcker med trosskydd. Hoppas på det!!

Jag har fått lite sömn idag också, nästan två hela timmar på förmiddagen!!! Förut sov Ellen ofte ett längre pass på dagen men det känns som länge sen.. Så det var tur för mig att hon gjorde det idag :) Vi drog ned persiennerna och la oss i sängen tillsammans, hon kanske trodde att det var natt.

!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0