H&M beställning.

De hade inte klänningen jag vill ha på H&M i Farsta Centrum. Så nu klickade jag hem den på nätet. Den kommer inte förräns i mitten på december, men det gör ju inget med tanke på att jag inte ska använda den förräns på dopet i januari. Fin är den verkligen, så hoppas den sitter bra också! jag älskar verkligen långklänningar tillsammans med höga klackar, så snyggt! Jag komer antagligen ha klänningen med mina grå höga skor med kilklack.
Jag beställde även hem en fleecetröja till Maja som var på rea, 49:- och två par tights till henne. Och ett tolvpack örhängen till mig själv, för endast 49.50!


Klänningen från H&M!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har den där klänningen, den är jättesnygg och sitter verkligen bra tycker jag i alla fall :)

2010-11-10 @ 21:33:59
Postat av: Anonym

Jag har den där klänningen, den är jättesnygg och sitter verkligen bra tycker jag i alla fall :)

2010-11-10 @ 21:34:50
Postat av: Jo

Hej! Om du skulle vara intresserad av att sälja klänningen, maila mig med storlek och pris :)

2012-08-06 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0