Dagen.

Jag, Maja & Ellen åkte till Hökarängen imorse och mötte upp Madde och hennes barn Amanda och Moa. Vi gick till en park och lät de stora tjejerna leka lite. Vi hade tagit med oss korv och bröd för att grilla på en engångsgrill som Madde hade. Men det gick inte att få igång den, vi kämpade och eldade upp massa papper på den för att få igång kolen. Men det bara slocknade hela tiden, så vi gav upp och åkte buss till en pizzeria i Sköndal och åt kebabpizza istället. Gott!! En av Majas favoriträtter (såklart, det är ju vitlöksås på...).

Efter det gick vi hem till Madde och drack kaffe och lät barnen leka lite till, så vi var inte hemma igen förräns vid 16.15

Efter det tog vi det lugnt hemma en stund innan vi gick hemmifrån igen hem till Mathias föräldrar där vi åt en jätte god middag! Till förätt åt vi en smörgås med räkor oc avocado och sen blev det oxfilé, klyftpotatis, vitlökssmös och bea till varmrätt. När vi skulle gå hem därifrån så ville Maja sova kvar där, och det fick hon självklart :) Hon har bara sovit där någon gång tidigare, och det var jätte länge sedan. Så nu sover hon gott hos sin famor och farfar!! Jag tycker att det känns bäst när det är sådär spontant, på hennes villkor. Men jag saknar henne redan, min stora prinsessa.

På tal om något helt annat så hittade ingen klänning till Ellen när vi shoppade i lördags, så jag beställde hem denna från H&M. Om den är fin i verkligheten så får Ellen antagligen ha den efter dopet.


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vilken söt klänning!

Jag tror hon kommer se ut som en liten docka i den, hihi!

Min present till pappa hittade vi på Clas Ohlson och inte var den särskilt dyr heller utom ett lagom pris!

Träna på tisdag istället?

2010-11-14 @ 22:42:55
URL: http://resamotovisshet.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Sv: 3½ då är hon ju jätte duktig :) Dom kanske blir smartast i klassen våra små tjejer ;) hehe!



Man blir så stolt när man ser att dom utvecklas särskillt när dom är så små men så himla duktiga :)

2010-11-15 @ 12:12:38
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0