Bio!

Snart ska jag och Maja åka in till Söder för att gå på bio, så mysigt! Ska bara amma Ellen lite och så innan vi går till tunnelbanan. Ska bli spännande att se hur Maja reagerar på 3D, det har hon aldrig sett förut.

Igår var Maja på Skansen med sin mormor och morfar, och deras kontaktbarn. De hade haft jätte mysigt och haft med sig varmchoklad och grädde, mackor och risifrutti. Efter det åkte Maja raka vägen till Globen och mötte upp Mathias, så gick dem på hockey, och Maja hade varit jäte duktig. Hon hade dock varit rädd för någon utklädd Nallebjörn, så hon hade vägrat gå ut och köpa lördagsgodis i pausen, så det fick hon handla efter hockeyn.

Jag lagade lasagne medan Mathias och Maja var på hockey, som vi åt när de kom hem. Sen åt vi lite lördagsgodis och såg på "Så mycket bättre", tycker att Pluras låt blev riktigt bra. Annars brukar mina favoriter helt klart vara Peter och "September"-Petra. Efter det kollade jag lite på Armageddon, men ja gick och la mig utan att ha sett klart den, har ju sett den flera gånger tidigare.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas mi får mysigt! Och tack för dina snälla ord. Vad skulle jag göra utan dig?

2010-11-21 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0