Vår eftermiddag & kväll.

Hämtade Maja på förskolan kl.15.00 Vi gick direkt till den lilla parken och var där i nästan en timme, innan både hon och jag tröttnade på den. Så vi gick till en annan lite större park och lekte en stund istället. Nästa stopp blev Jysk, där vi köpte en liten rosa platsstol till balkongen, som Maja kan sitta på. Två rosa filtar fick också följa med i påsen!
Vid fem-tiden var vi hos faster Krisitn och där bjöds det på en jätte god köttgryta med ris och sjävklart kaffe efteråt. Mycket trevligt!
Nu är Mathias på gymmet och Maja ligger i sängen, hoppas att hon somnar snart.

Lite bilder från gårdagen:




Så jag älskar min fina dotter & snygging till pojkvän. Jag blir lite extra kär bara genom att titta på bilderna av dem. 

Föresten bjuder jag på den osminkade sanningen på den sista bilden!!
(Det är nämligen så att jag i stort sett aldrig går ut utan smink, men denna dag var tydligen ett undantag.)

Klänningen ni ser på bilden shoppade jag i fredags på H&M, köpte även en likadan i beige och har också beställt en i svart på nätet!! Jag älskar dessa klänningar, även de får gravidmagen att se större ut av någon anledning. Perfekt att ha på sommaren med gravidmagen och så är de så himla fina. Det bästa av allt är att jag kan ha de även efter graviditeten, lätta att amma i och döljer magen sådär perfekt i början då magen inte alls är som innan (Även om jag trodde att den skulle bli det på någon vecka förra graviditeten... Nu vet jag att det tar lite tid innan den ser ut som förr...).
Imorgon ska jag visa två andra klänningar jag har beställt på H&M. De är inte från mammaavdelningen, men fungerar utmärkt med gravidmage i alla fall!

Nu ska jag ta det lugnt, och gissa vad? Maja sover!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0