Morsdag

Min tredje dessutom, tänk att jag redan varit mamma i tre år! Och snar är jag mamma till en liten till, helt fantastiskt! Inte så långt kvar til 22 juli nu..
Idag fick jag sovmorgon, men gick ändå upp vid nio, som vanligt när jag har sovmorgon så kan jag inte sova så länge. Sedan har vi ätit en mysig frukost tillsammans - Ägg, kaffe, smörgåsar & färsk ananas. Snart ska vi gå ut i det underbara vädret, Mathias och Maja ska spela fotboll! Själv tar jag nog med mig en "tältstol" och min bok "Vår lilla hemlighet" och sätter mig i solen. Låter som en bra plan, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på morsdag!



Kram Ida

2010-05-30 @ 10:58:55
URL: http://idafeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0