En liten rosa.

Sitter och skriver på min lilla nya samsung. En liten ROSA minidator som väger mindre än 2 kg, superlätt med andra ord! Känns perfekt, kan jag ta med den ut och plugga på fik och liknande. Den andra var tung och klumpig att släpa på.
Här hemma verkar vi ha börjat "boa". För er som inte är gravida och aldrig har varit, så innebär det att man fixar och donar i hemmet (eller i trädgården, bilen och så). Det kan vara allt möjligt man gör, som att rensa grejer, renovera, måla, inreda.. Som en omedveten (eller medveten) slags förberedelse inför bebisankomsten. Vi har förutom att storstädat och skrubbat hela jäkla badrummet i minsta detalj även hunnit med att rensa i diverse utrymmen och lådor, gått ned med saker i källaren, tvättat en massa och massa annat smått...
Idag lagade jag min livs första lasagne, den blev supergod! Har även varit och handlat, hämtat paket på OK, tvättat mera, vikt tvätt, diskat, varit i parken, haft picknik på gården och gått i farsta C under dagen/kvällen. Detta i kombination med helgens bravader har gjort att jag har galet mycket sammandragningar nu. Dags att ta det lugnt med andra ord.
Imorgon ska jag ligga på soffan och plugga hela dagen när Maja är på dagis. På torsdag är det stängt på förskolan, så då ska vi baka lite inför lördagens kalas. Mys!


Kommentarer
Postat av: Mariustine

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-27 @ 09:18:37
URL: http://mariustine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0