Läkartid

Idag kl 11.40 har jag en läkartid inbokad eftersom jag har en massa sammandragningar. Har redan kollat om det beror på en tyst uvi, men så var inte fallet. I söndagskväll hade jag jätte mycket sammandragningar i kombination med rejäl mensvärk så jag ringde till mvc på måndag för att höra om det var ok eller om det borde kollas upp och hon bokade direkt in mig hos läkaren för att kolla så att tappen inte var påverkad, så som jag förstod det i alla fall.
Egentligen är jag inte särskilt orolig, mamma hade likadant när hon väntade mig, massa onda förvärkar som inte gjorde något alls förutom att störa. Men det känns skönt att kolla upp det iaf, jag vill inte att föda förtidigt! Och särskilt inte nu när risken för överlevnad är minimal.
Fast jag tror som sagt inte att det är någon fara alls.
Undrar mest om de gör en vaginal gynundersökning idag endast, eller om de kanske gör vul? Hoppas på det sistnämnda för då kanske jag får en skymt av bebis!
Nu ska jag och Maja äta ett varsitt ägg sen ska vi bege oss till förskolan.Maja har börjat gå hela vägen dit själv, så det tar ca 20 minuter och jag tycker att hon är så duktig!! :)

Kommentarer
Postat av: Julianann

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 14:12:20
URL: http://julianann.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0