Trött.

Jag är väldigt trött idag. Vi har nästan inte gjort någonting alls på hela dagen! 
Jag tror att alla tre här hemma behövde en riktig slapp dag i lugn och ro. Både jag och Mathias har sovit på dagen, men inte Maja.
När jag sov så var Mathias och Maja förbi centrum och köpte lördagsgodis, och så vattnade de blommorna hos Majas farmor och farfar som är på landet. Maja hade inte ens frågat om att få leka i parken när de gick förbi den, vilket verkligen talar om hur trött hon måste ha varit idag efter flera dagars håll igång. Nu sover vår prinsessa sött i sängen och vi fortsätter vår dag i lathetens anda - dvs i soffan.
Det enda jag har gjort idag är att duscha, damma, laga middag & diska. Jag har inte ens varit utanför lägenheten!!
Imorgon blir det andra bullar, vi funderar på att dra iväg till en strand om det är soligt.
Bebis i magen verkar dock inte det minsta trött, det är full rulle där inne i magen. Längtar efter att få träffa vårt lilla barn och se vem det är som sparkar på mig där inne! Så spännande och fascinerande. Jag vet redan att jag älskar den där lilla varelsen som växer innuti min mage och jag tänker på henne/honom nästa hela tiden. Ändå vet jag ingenting om den ännu, om det är en liten flicka eller pojke, hur h*n ser ut eller hur dens personlighet är.. 26 dagar till bf! Snart får vi veta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0