Sött!

Var iväg till apoteket efter förskolelämning och köpte en Care Fix BH. Perfekt när man ammar och skön för ömma bröst när mjölken rinner till. Den är också superskön att ha på natten eller i soffan de dagar man inte tar sig utanför dörren ;) Den kan jag verkligen rekomendera! Kostar runt en 100-lapp om jag inte minns tokigt.

Var även förbi Konsum och köpte massa saker.. Melon, ostkaka och 3 dounouts slank visst ner i påsen också, mums!
De som känner mig vet att jag verkligen INTE är en person som gillar söta saker, så detta är pga graviditeten! Jag äter inte kakor över huvud taget annars, gillar inte tårta, choklad, godis och andra söta saker. Ibland kan jag äta något litet sött på kalas (fast oftast inte då heller) om jag är riktigt hungrig, men det tillhör ovanligheterna. Jag brukar i vanliga fall mest äta chips med dipp på helgen om jag vill ha något gott. Och på sommaren älskar jag isglass, och även vanlig glass om det är riktigt itialiensk glass på något bra café! (Fast jag föredrar ändå sorbéglass, och absolut inte chokladglass av något slag). Men nu när jag är gravid är jag sötsugen rätt nästan varje dag! Äter mer än gärna glass, dounouts och annat onyttigt, precis som när jag väntade Maja..
Minns att det försvann när Maja var några månader gammal, så jag hoppas att det gör det denna gång också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0