Söndag.

Vi har ju spenderat dagen på Gröna Lund. Så jag tänkte lägga upp någon bild imorgon! (Fotade med vanliga digital kameran, inte systemkameran)
Vi har haft det jätte kul och vädret har varit toppen. Barnen hade så himla roligt och var så glada!

Efter Grönan har vi mest tagit det lite lugnt, lagt pussel, badat glott på tv och ätit Tacos till middag. Maja har precis somnat, vilket innebär att jag bara ska lata mig resten av kvällen. 

Kroppen är rätt öm efter en dag som denna. Jag är trött, seg och svullen om både fötter och händer. Men livet är underbart! Bebisen busar och har sig i magen, älsklingen är här med mig och vår fantastiska dotter sover sött i rummet bredvid. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Torkaroline

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-11-08 @ 12:28:30
URL: http://torkaroline.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0