Sommar!

Nu känns det verkligen som att sommaren är här på riktigt. Fantastiskt härligt tycker jag, som är en riktig soldyrkare. Vi har, som ni såg på bilden tidigare, vart iväg och badat! Eller inte jag dåra, men lilla hjärtat. Hon badade jätte mycket och hade så himla roligt i vattnet. Snacka om lycka, att få bada utomhus.
Jag har en riktigt bra dag också, har inte alls lika ont i kroppen som jag brukar ha efter en dag full av aktivitet.
Särskilt med tanke på att jag till största delen av dagen suttit på en filt, vilket belastar mina höfter helt åt skogen fel just nu. Vi åt en god pastasallad med kyckling, och vitlöksdressing såklart, till lunch och efteråt åt vi varsin isglass. Mums!
Jag har även köpt en ny bikini. Herregud vad stor magen är, ska jag våga mig ut i bikini bland folk med magen rätt ut i vädret?! jo, jag måste väl det för annars svettas jag ihjäl. Men  får se om jag vågar ha den på mig på en strand här i Stockholm, eller om jag håller mig till att ha den enbart på Nåttarö....
Imorgon går jag in i en ny vecka och då ska ni få en ny magbild.
Jag har föresten fått två komplimanger idag, av två helt olika människor. De tyckte båda att jag var så fin i min blommiga klänning med magen! Sånt är alltid kul att höra. Det är den blommiga vita klänningen som jag visat i tidigare inlägg, den för 99:- från H&M (inte någon mammaklänning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0