SATC 2

Ikväll ska jag gå på bio och se Sex and the City 2 tillsammans med Madde och Carro. Vi tänkte även äta ute någonstans. Carro fyllde nämligen 25 år igår, och eftersom vi alla tre är gravida blir det inte direkt någon partyrunda på stanm utan istället en trevlig men lugn kväll!
Mathias kallar oss "De tre små grisarna", detta sen vi alla blev gravida. Han tycker det är urkul. Jag låter honom hållas! Fast de där med "små" kan jag väl inte riktigt hålla med om! Eller, jag är i alla fall inte liten längre!! Carro och Madde är beräknade i slutet av september, så de är ju inte så stora ännu men min mage börjar bli gigantisk. Fast den är fin ändå :) Ska lägga upp en bild imorgon då jag går in i vecka 34 (33+0). Bebis har värsta gympapasset just nu, magen ser så roligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0