Regnig dag!

Det ösregnar ute, och jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt. Vi har haft en jätte jobbigt natt, Maja är förkyld och med förkylningen kommer såklart astman. Så hon har hostat halva natten och haft det jobbigt. Jag är helt slut nu, så mig passar det bara bra att det regnar ute. Då kan man stanna inne utan dåligt samvete och bara slappa framför tv:n, läsa böcker och ha det mysigt hela dagen. Maja är såklart hemma från förskolan, med tanke på natten. Så vi ska ta det lugnt tillsammans. Hon har varit vaken sedan fem imorse, och somnade senare än vanligt igårkväll så jag hoppas verkligen att hon kan sova en 30min-1h idag mitt på dagen. Det skulle vara så skönt! Och eftersom det är fredag så gör det ingenting om hon är vaken lite längre ikväll då. Mathias ska ut ikväll, så jag och Maja ska ha fredagsmys ensamma. Vi har redan bestämt att vi ska köpa en god brämhultjuice, morötter, gurka och blomkål att doppa i tortilla dipp! Så har vi vattenmelon hemma också att mumsa på. Får se om det slinker med något onyttigt i påsen när vi handlar också, vem vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0