Lördag.

Maja sov ända till åtta imorse!! Så himla skönt, det händer inte ofta. Lyckades få henne att sova en timme igår på dagen, eftersom hon hade gått upp så himla tidigt, och det gjorde att hon inte somnade förrän vid tio igårkväll. Oftast när hon somnar sent på kvällen så brukar hon ändå vakna lika tidigt som vanligt, bara det att hon är tröttare (=grinigare) under dagen, men nu lyckades hon sova ända fram till åtta och det behövde både hon och jag!
Mathias kom hem någon gång efter tre inatt. Han hade varit inne i stan och festat, det är ju Love stockholm just nu och de hade tydligen byggt upp festställen i närheten av slottet & vattnet. Han sa att han hade önskat att jag kunde vara med, och för första gången sedan jag blev gravid kände jag en liten längtan efter att bara gå ut och släppa loss - gärna i sällskap med honom. Fast det kommer ju senare, och jag kommer nog inte alls vara särskilt sugen på det när bebis väl tittar ut för då är man så inne i sin lilla bebisbubbla :)
Hur som helst så gick jag upp när han kom hem och vi satte oss i köket och åt rostat bröd!! Mathias var såklart lite onykter, vilket bara var underhållande. Sen vid fyra tiden gick vi och la oss igen. Mysigt med en liten pratstund mitt i natten! 
Nu ska jag stoppa Maja i ett bad så att hon är ren och luktar gott. Sedan ska vi väl börja göra i ordning oss för dagen! Lite trist väder ute, så jag känner ingen brådska att komma igång. Tycker det är rätt mysigt att bara sitta i soffan, men Maja är inte lika förtjust i det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0