Lördag.

Mathias skulle ju få sovmorgon, men istället hade han gått upp bara en liten stund efter att vi gått ut. Han hade dammsugit, dammat och torkat golvet i hela lägenheten. Han är för go, min älskling!

Jag och Maja var i Bandängen innan de öppnade, så Maja fick vara med när de tog ut djuren. De var så glada, och skuttade runt som bara den! Speciellt lammungarna, som också väntade på sin välling och "skrek" som bara den. Sedan fick Maja se när de fick sin välling ur en hink, gulligt!
När vi varit i Bandängen gick vi hem till mina föräldrar och de hade även sitt kontaktbarn där (som sovit över från igår), så Maja och hon lekte en stund.
Vi åkte tilsammans till Globen och jag handlade lite på Polarn o Pyret. Maja fick en grön windstopper fleece som jag kikat på länge och som nu var nedsänkt till 349 kronor. Bebisen fick ett par byxor i ekoogisk bomull, som hade bruna och vita ränder, så söta! Köpte även ett par strumpor som matchade byxorna.

När jag och Maja tittade på fiskarna, marsvinen och kaninerna i djuraffären blev jag plötsligt alldelles snurrig i huvudet. Så jag drog med mig Maja till Mc donalds och köpte cheeseburgare och äppeljuice, i hopp om att må lite bättre om jag fick i mig något. Tillslut ringde jag Mathias, så han fick komma och hämta oss.. Jag var rädd för att svimma om jag åkte hem kommunalt, för jag var helt skakig i hela kroppen och hade riktiga svimningskänslor.
Mamma och Louisa hade ett "privat" ärende att göra och skulle sedan in till stan, så jag skulle inte få sällskap hem heller. Skönt att han kom! Mådde lite bättre efter en stund, och väl hemma drack jag lite söt saft och sedan la jag mig och sov. 

Nu har vi ätit middag, tittat lite på bröllopet på tv och varit till affären och köpt lördasgodis. Nu blir det soffmys.

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0