Längtan.

Nu när det börjar närma sig till bebis så blir lägtan allt starkare. 1 månad och 2 veckor kvar idag, och jag vill bara att tiden ska flyga iväg!
Samtidigt så har vi ju inte ens fixat allt ännu. Nästa gång vi storhandlar är det läge att köpa de där yttepytte små blöjorna, lite tvättlappar, amningsinlägg, kanske en flaska om bebis någon gång skulle behöva ersättning och sådana nödvändigheter. Allt blir så mycket mer verkligt när bebissakerna åker fram här hemma!! Maja tycker det är spännande fast också lite konstigt att vi köpt och ställt fram skötbordet & vagnen. Hon frågar "Kommer bebisen idag mamma?" nästan varje dag nu, och det frågade hon inte förut. Jag försöker förklara att bebisen kommer efter det att vi varit på Nåttarö, och oftast så är hon nöjd med den förklaringen.
Vi åker till Nåttarö den 4e juli och kommer hem den 11e! Nåttarö är en super mysig ö i Sthlm Skärgård. Skulle förlossningen, mot förmodan, starta redan där ute så blir det helikopterfärd till förlossningen. Men, jag tror absolut inte att bebis kommer komma så mycket för tidigt. Jag är ju rätt så säker på att gå över några dagar, men den som lever får se! Jag är ju beräknad den 22a juli, så jag är inte särskilt orolig. Och en helikopterfärd vore ju rätt coolt det med.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Så mysigt, ser att vi ska ha samma vecka :) Hur har nu din andra graviditet varit hittills? :)

2010-06-08 @ 22:10:13
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0