Idag.

Idag har:

*Maja vaknar väldigt tidigt.
*Maja badat i badkaret.
*Jag och Maja spelat memory många gånger, och Maja är bättre på det än mig! 
*Jag och Maja sjungit oss igenom sångböckerna x antal gånger.
*Jag och Maja varit i Bandängen och hon hittade en 5årig pojke som hon lekte med jätte bra.
* Jag och Maja sovit middag, så Maja kommer somna väldigt sent ikväll! Hon är helvild just nu.
*Jag och Maja varit på Nellies 3-årskalas.
*Hela familjen ätit på Mc´Donalds och handlat på Vi i Örby (Vi skaffade Vi-kort = Vuxenpoäng.)

Nu blir det soffhäng och förhoppningvis kan Maja också koppla av om en stund. Senare blir det chips med dipp, som Maja har önskat sig till fredagsmyset.

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0