Härlig dag!

Vilken fint väder det är ute, alldelles underbart. Undra vad man ska hitta på idag?
Tanken var att jag skulle städa badrum och putsa fönster, men det känns som att det kan vänta till en annan dag... 
Efter 16-tiden idag kommer det en tjej som kanske ska köpa Majas gamla rosa vagn. Jag la ut den billigt på blocket igår. Måste även börja lägga ut lite kläder som knappt är använda, fast på tradera. Tycker att det är så tråkigt och omständigt att hålla på, men jag vill såklart inte slänga kläder som i stort sett är oanvända. Så att lägga ut de till försäljning är något som måste göras helt enkelt.

Nu måste jag börja fixa mig för dagen om det ska bli något gjort här hemma, men vi hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0