Barnarbete.

Jag har nyss tagit ett bad med Maja. Mycket uppskattat! Hon satte på sig en skrubbhandske och tvättade mina fötter och ben jätte länge, så skönt! Sen bad jag om massage och att hon skulle klia mig på ryggen. Hon gillar sånt, och med ett stort leende på läparna sa att hon att hon jobbade :) Gud så avkoplande det var!
Mathias tog disken och fixade här hemma, så jag har mest latat mig. Fast jag har hunnit med en hel del idag ändå, så det känns som jag var värd min vila. Nu ligger Maja nerbäddad i sängen och kommer nog snart att somna, och Mathias har precis stuckit iväg till träningen. Lugn och ro med andra ord.

Imorgon kommer jag att lägga upp en ny magbild för den som är intresserad (eftersom jag har gått in i vecka 36 nu). Magen är stor, och jag börjar känna mig riktigt tung. Längtar efter att få föda barn och möta vårt älskade barn för första gången. Men nu är det bara några veckor kvar och jag försöker verkligen njuta av sommaren så länge. Imorgon får vi se om Mathias kunde få ledigt några dagar. Håll tummarna för det!! Jag vill så gärna ha lite semester på landet. Men annars har jag ju Nåttarö att se fram emot den 4e juli.



Lilla älskade M, förra sommaren på Nåttarö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0