24 år!

Idag fyller jag så mycket som 24 år! Vaknade på allra bästa sätt...
Lilla Maja väckte mig och frågade om jag fyllde år, så talade hon om att jag skulle stanna i sängen så hon och pappa kunde sjunga "ja må hon leva" för mig. Och vilken sång sen, finns det något gulligare än när en 3 åring sjunger "ja må hon leva" för sin mamma, med världens bredaste leende på läpparna? (Jag höll nästan på att börja gråta!)
Fick även dagens första present av lilla Maja. Hon hade fått välja vad som helst att köpa till mig, och hon hade valt en stor påse med geléhallon!! :) Som hon (med Mathias hjälp) slagit in igårkväll! Jag är ju inte överdrivet förtjust i godis, men här är det verkligen tanken som räknas. Jag har nog aldrig blivit så glad/rörd över en present, hon var ju så stolt när jag öppnade hennes paket som hon hade valt alldelles själv. Min prinsessa.

Snart är det dags för mig att gå till barnmorskan! Mysigt att lyssna på bebis också.
Maja får vara på förskolan idag, eftersom jag har en del att fixa. Det blir hennes sista dag innan semestern! Sen börjar hon inte igen förräns v.32 och då blir det nog ful rulle med att få in rutiner igen med en 3åring och en bebis i huset. Mys! 

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0