Sötungarna myser framför tv:n!

img_2109 (MMS)

Sötungarna myser framför tv:n!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det verkar vara en jättefin kyrka! Prästen som ska döpa Julius heter Ulrika vet jag i alla fall och hon skulle ringa mig 2 veckor innan dopet så skulle vi prata igenom allt! Imorgon ska jag gå till söderledskyrkan här vid oss och låna en dopdräkt till Julius, jag tycker faktiskt det är rätt onödigt att lägga pengar på en helt ny när den ändå inte kommer användas igen, däremot så tänkte jag ta mig till någon textilbutik och hitta något fint sidenband i blått som jag tänkte sätta min egen lilla prägel på! Då blir det ju lite annorlunda i alla fall!



Ja jag vet den är så himla fin den där klänningen, det var ju den jag tänkte ha först men nu vet jag inte riktigt för jag har den i strl M men jag har gått ner till strl S igen, så den sitter lite löst tyvärr på fel ställen men vi får se, kanske väljer att sy in den lite om det är möjligt för den är ju så himla vacker! Haha så sjukt att du beställde exakt samma klänning bara någon vecka efter och dessutom tänkte ha den på Ellens dop, det är ju lite häftigt faktiskt! :)



Ja det tycker jag, nästa vecka har vi inget speciellt inbokat förutom att jag tänkte gå och simma med Julius någon dag men då kanske vi kan göra det ihop om du skulle vilja det? Annars så tar vi någon annan dag som passar dig? Sen fyller jag år på tisdag också så då kan jag inte!



Stor kram!

2010-12-15 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0