Lugn dag.

Idag har vi inte gjort mycket så mycket. Båda barnen krånglade som sjutton inatt, så både jag och Mathias var helt slut imorse.. Maja vaknade 04.20 och försökte somna om, men kunde inte. Så det var bara sätta henne framför tv:n efter lite mer än en timmes försök at få henne att somna om..
Både jag, Mathias, och Maja har sovit en stund på dagen för att ta igen lite sömn. Maja fick bara sova en stund eftersom hon inte kan somna på kvällen annars (hon brukar inte sova på dagen i vanliga fall). Så hon sov medan vår bulldeg låg på jäsning. Sedan bakade vi dem med mandelmassa och kanel, så gott!
Annars har det varit lugnt här idag, vi har fått det gamla köksbordet + stolarna hämtade så nu är det helt tomt i köket. Det ska köpas nytt imorgon, så ni får en bild på det senast i övermorgon.
Mathias har tatuerat sig idag också, och tatueringen verkligen fin! Jag ska ta en bild på den också, och lägga upp när jag har ork.

På tal om något helt annat så planerar vi en utlandsresa... All inclusive ska det vara och helst två veckor! Kan jag säga att jag LÄNGTAR?! :D Resan blir i maj, då jag förhoppningsvis får ett jobb till sommaren och då inte kan ta ut någon semester så får vi åka lite tidigt..  Dessutom känns det lagom varmt då för barnen. Nu ska vi bara hitta hotell och komma överens.. Vi är 4 "viljor" eftersom vi åker med två kompisar (och deras barn, men barnen har ingen talan.... ;) )!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Oh vad mysigt med en utlandsresa! :)

2010-12-27 @ 23:44:03
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0