Två veckor blir vår minsta prinsessa idag!...

img_1188 (MMS)

Två veckor blir vår minsta prinsessa idag! Tiden går otroligt fort... Vill saaaakta ner tiden nu på en gång. Idag måste vi bestämma andranamn till Ellen och slicka in papprena till Skatteverket. Vi är lite stressade med tanke på att vi ska åka till Grekland i början på september och Ellens namn måste vara godkända och registrerade innan vi kan göra ett pass till henne... Det lutar åt att hon får heta Ellen Signe Mantere. Fast Signe är ett av mina favoritnamn, så jag funderar på om jag vill spara det utifall att vi skaffar en till liten bebis någon dag.. Haha :) vi får se! Jag uppdaterar vad vi väljer!! Ska blir lite bättre på att blogga, har varit lat den senaste tiden... Finns så mkt annat mysigt att göra... Som att spendera tiden med mina sessor!!


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Stort grattis, och tack för din gratulation :) så fin och så söt :P

2010-08-10 @ 15:47:31
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Isabel

Så fin liten sötnos! :) Stort grattis till er!

2010-08-11 @ 23:52:25
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0