Uppdatering från sjukstugan.

Kan väl inte säga att vårt liv är överdrivet intressant just nu med tanke på min och Majas förkylning som gör att den mesta av tiden spenderas framför tv, dator, i sängen eller på golvet (lek med diverse leksaker).
Idag begav vi oss faktiskt utanför lägenheten (!). Vi gick till centrum och handlade en piggelin till Maja, hade lovat henne en glass. Glass hör liksom till när man är fökyld, i alla fall i min familj. Sedan köpte vi kaffe, dricka och en stor kyckling/currysmörgås på Gullvivan som vi tog med till parken. Vi gick till en nybyggd park nära Högdalens centrum, där det inte brukar vara så mycket folk och var där i ca en timme. Åkte båt, gungade, lagade mat, snurrade och sprang omkring. Jag försökte njuta lite av solen emellanåt också. Efter parken gick vi hem och sov. Välförtjänt och underbar sömn... Sedan drog vardagsbestyren igång som städning, disk, matlagning.. Idag serverades cevapcici (stavning någon?), bulgur, rivna morötter, vitlökssås och keso. Mycket gott!

För övrigt söker jag jobb som en galning just nu, vill så gärna flytta! Om någon har något kul jobb att erbjuda mig, så bring it on ;)
Nu är det idol för hela slanten. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0