Tisdag, denna veckas första dag.

Ja, så känns det. Måndag bara flög iväg och flöt ihop med helgen. Men idag börjar praktiken och det ska bli SÅ jäkla skönt med rutiner och tempo i några veckor!! Det är ju egentligen så jag, jag älskar ju att ha saker att göra - inte att sitta hemma o fördriva tiden. Det är en fin balansgång det där när man studerar.. Jobbar man mycket så är det vips massa i skolan och man får stressa ihjäl sig med skola, jobb, barn och så vips blir ungen sjuk och man har satt sig i en jälva situation helt enkelt. Men bestämmer man sig för att INTE jobba ett tag så är det visst inget att göra i skolan och barnet är friskt och man bara ruttnar sönder typ.. Okej, nu överdriver jag väl lite. Men det är rätt trist att inte ha så mycket att göra.

Helgen var helt fantastisk för övrigt. Barnfria i nästan ett dygn, så blev sovmorgon m. älskling på lördagen och en fredagskväll som jag kommer att minnas länge!! Det spenderades hemma hos Jenny med henne och Nadja! Massa vin, god mat, idol, djupa samtal, massa skratt, dans ända in till småtimmarna.. Min älskling kom ditcyklandes full som sjutton vid tre tiden också efter ha varit på firmafest!
Här kommer lite bilder:

  


Maja sov hos farmor och farfar, hade myskväll och somnade tidigt. På lördagen fick hon följa med mormor och Louisa på fjärilsmuseet. Vi blev sedan bjudna på oxfilé hos mathias föräldrar för att sedan avsluta kvällen på bowlinghallen med mina föräldrar och deras vänner, samt min syster och hennes kompisar. Maja var helt slut och somnade på Mathias mage så fort vi kom innan för dörren!

Nu måste jag äta lunch och sedan bege mig av till praktiken. Måste ju vara i god tid såhär första dagen utifall att jag inte hittar dit. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0