RAW kryssning.

Raw kryssningen var fantastiskt rolig! Underbara komiker och så självklart underbart sällskap, Madde.
Blev faktiskt inte SÅ mycket bilder, vi hade helt enkelt annat för oss. Synd, lyckades inte bli EN ENDA bra bild på mig, men det kan jag bjuda på. Jag är inte särskilt fotogenisk, så jag skyller på det.
Båten gungade en del, och jag mådde ganska dåligt hela kryssningen. Blev inte särskilt mycket alkohol och var ju inte på topp tyvärr, men jag tycker att vi hade otroligt roligt iallafall! :)
Madde och jag hade väl tänkt att passa på att sova ut när vi var hemmifrån och kunde sova hur länge vi ville, men det blev väl en sådär 5,5 timme sömn. Störd sömn. Inte lätt att sova när man blir störd av diverse saker, såsom hög musik, någon som ramlar (rakt in i vår dörr?), prat i högtalare, motorer som går på högvarv och gung-gung.... Men sova kan man göra någon annan gång (?).

Här är lite bilder i varje fall:

(Och nej, jag röker inte. Bara på fest. Så det så. )


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ser ut som nu hade kul iaf! Jag tänka mig att det inte var så lätt att sova på en gungande fest båt, men skönhetssömn kan du få nån annan gång ;)

2009-10-03 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0